Gemeente werft aan: jobstudent(e) voor toeristische dienst

Het gemeentebestuur is op zoek naar een:


JOBSTUDENT(E) TOERISTISCHE DIENST

 

 

Als jobstudent(e) bij de toeristische dienst sta je in voor het informeren van bezoekers van de toeristische dienst.  Je bezorgt hen informatiebrochures, folders of routekaarten en geeft een antwoord op praktische vragen.  Verder verzorg je de telefoonpermanentie en verricht je algemene administratieve taken.

 

Profiel

Je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs en je voldoet aan de voorwaarden voor een tewerkstelling als jobstudent. Je bent op de hoogte van het toeristische reilen en zeilen in de gemeente Overpelt en je bent in staat om deze kennis enthousiast, klantvriendelijk en correct over te brengen aan de bezoekers van de toeristische dienst.  Verder vind je ook goed je weg in de wereld van de administratie en kan je overweg met MS-Office toepassingen.   Je kan zelfstandig en probleemoplossend werken.  Talenkennis (Engels, Duits en Frans) is een pluspunt.

 

Ons aanbod:

Een boeiende en leerrijke vakantiejob. Een voltijdse studentenovereenkomst voor de periode van 12 juli 2017 tot en met 11 augustus 2017 met verloning volgens wettelijke barema’s.

 

Heeft u interesse voor deze vakantiejob?

Bezorg dan je gemotiveerde sollicitatiebrief, samen met je curriculum vitae, een kopie van je diploma secundair onderwijs en een bewijs van goed gedrag en zeden uiterlijk op 19 april 2016 aan het gemeentebestuur van Overpelt, t.a.v. College van Burgemeester en Schepenen, Oude Markt 2, te 3900 Overpelt. Of je kan deze gegevens mailen naar personeelsdienst@overpelt.be.

 

Bijkomende inlichtingen kan u bekomen bij mevr. Liesbeth Tielens, personeelsdienst (tel. 011/80.94.25 of per e-mail liesbeth.tielens@overpelt.be)

 

De sollicitatiegesprekken zullen doorgaan op donderdag 4 mei 2017.